Działania związane z promocją marki OLE! są nieustannie rozwijane oraz dostosowywane do rosnącej znajomości marki wśród Konsumentów – młodych, kulinarnie wymagających i świadomych swoich potrzeb ludzi. Koncentrujemy się na budowaniu pozytywnego wizerunku marki OLE!, nadążającego za trendami oraz zmieniającymi się preferencjami Klientów. Wzmacniamy świadomość marki oraz jej produktów u Konsumentów wykorzystując różne formy komunikacji, a proces zmian rozpoczęliśmy od wprowadzenia zupełnie nowych reklam prasowych. Chcemy, aby marka OLE! komunikowała się poprzez emocje, kolory, ludzi, a nasz produkt inspirował. Całość jest dynamiczna – tak jak czasy, w których żyjemy. Konsumenci szukają właśnie emocji i zaskoczenia na sklepowych półkach. Mają pewność, że wybierając produkt OLE! otrzymują wyjątkowy smak warzywnych przysmaków, najwyższą jakość składników oraz ogrom możliwości wykorzystania produktu.
Nie pozostaje nam nic innego jak zaprosić Was do szukania naszych apetycznych propozycji w dobrych czasopismach kulinarnych i lifestylowych, między innymi takich jak: Moje Gotowanie, Kuchnia, gentleman, Gala czy Good Good.